kedd, május 20, 2008

Körök

Már régóta tervezem, hogy befizetek egy internetes tanfolyamra a Quiltuniversityn (http://www.quiltuniversity.com/), de valahogy mindig halogattam.

Most viszont nagyon belelkesedtem, legszívesebben egy a napokban indulóra jelentkeznék, de június közepéig nincs túl sok időm (az a fránya vizsga)
Úgyhogy ha lesz még hely akkor az alábbi okításon fogok részt venni:)


Darned Quilts. [June 28] Dena Crain. Piece and embellish a strip set, then cut and darn circles to create your quilt.
Discover the world of raw edge piecing as you create a quilt reminiscent of waves and bubbles, planets in space or sand and volleyballs. Dena will show you how to cut gentle curves in gradated fabrics with a rotary cutter and how to sew them together easily. Adding embellishments with a variety of threads, cords and stitches will build an interesting background. Then you will learn how to cut out and reposition the circles, securing each in its new place with machine darning. With Dena’s guidance, you will design and make an original contemporary abstract quilt, sewn entirely by machine. Yes, you read that right. You will learn Dena's method for binding a quilt completely by machine. Level: Intermediate. You must know how to sew and quilt by machine, including some experience with free motion sewing. Four Lessons.

4 megjegyzés:

Kicsoda írta...

En eddig 2 tanfolyamot csinaltam az elso baromi jo volt a masodik nagyon semmi:-) ugyanaz a no csinalta pedig.
Ezen a koroson en is tepelodtem, de engem a raw edge egyszeruen nem vonz. Talan mert amiket varrok hasznalatra vannak es en ott nem bizom a tisztazatlan szelek mosasaban.
Nagyon kivancsi vagyok milyen lesz, majd feltetlen meselj!!!

Ledeczki Anna írta...

Olvastam, hogy te is részt vettél netes tanfolyamon, de nem tudtam hogy náluk. Melyik volt az a nagyon jó?

Kicsoda írta...

Self Expression. Ez nem egy technikarol szol, hanem inkabb, arrol, hogy hogyan kezdj el egy munkat, azt amit nem szeretsz hogy tedd reszeve. Szerintem nagyon jo volt.

Ledeczki Anna írta...

De jó, Augusztusban indul:) Most már feltétlenül jelentkezni fogok rá.