szombat, május 10, 2008

Cica-párna


Az egész úgy kezdődött hogy megláttam ezt a macskás patchwork anyagot a Meseboltban, és beleszerettem. Nem vagyok cicamániás, mint sok más foltvarró:), én inkább a kutyákért rajongok. Erről jut eszembe, miért nem terveznek hasonlóan színvonalas textileket kutyamotívummal???



Viszont van egy macskabarát, macskatulajdonos rokonom, akinek már régóta szerettem volna készíteni párnát ebben a témában.

Mivel az anyagon egy sávban vannak a macsekok, adott volt a kerek forma. Van egy nagyon klassz párnás könyvem, nagyszerű leírásokkal. Ebből varrtam ezt az ülőpárnát. A mérete nem annyira érzékelhető a képen (40cm átmérőjű).



Kerti székbe készült, de amikor készen lettem arra gondoltam, hogy akár cicafekvőhely is lehetne belőle.

De ezt majd a tulajdonos eldönti :)

2 megjegyzés:

Zsuzsi írta...

Mivel tömted ki? hasonlókat csinálnék a gyerekszobába, puffnak.

Ledeczki Anna írta...

Műszálas tömőanyaggal. Szétbontottam a konyhai párnákat:)