péntek, május 02, 2008

Az első (ami el is készült)

Megvarrtam életem első ruháját. Nagyon tetszik. A szoknyát még fel kell varrnom, és még van egy-két tisztázásra szoruló rész, jelölőfilc kimosása, stb.,de nem bírtam ki, hogy ne mutassam meg, annyira büszke vagyok rá :)

Most használtam először az új gép gomblyukfelvarró programját, és beájultam. Annyira okos ez a gép, hogy hihetetlen:) Egy gomblyukat elkészítek, ezt egy gombnyomással elraktározom a memóriában, és a többit már magától megvarrja a meghatározott méretre. Már ettől is beájultam, de amikor kipróbáltam a gombfelvarró programot, és egy perc alatt felvarrtam a hét darab gombot, akkor már nem tudtam hova legyek boldogságomban:)



5 megjegyzés:

KicsiKató írta...

Hű, nem semmi munkára adtad a fejed! Ez a felső nagyon klassz és egyedi, biztos nem mertem volna egyből egy ilyennek nekiállni:))

Vogue modellek?

Ledeczki Anna írta...

Nem olyan nehéz mint amilyennek látszik, de változatlanul azt mondom, hogy nem sűrűn fogok ruhát varrni. Időnként szörnyen unalmasnak tartottam a szabásminta szolgai követését. Mindenesetre az eredmény tetszett:)

Igen, Vogue. Korábban már feltettem a képét.

Arcencil írta...

Anna, szívből gratulálok! Ugye mégiscsak más az az a ruha amit mi varrunk, mint ami a boltból jön? ;-))
Remélem sok szép ruha követi még! Ez gyönyörű lett!!!

Ledeczki Anna írta...

Hát! Tényleg teljesen más:) Köszi a dícséretet. Ez Tőled különösen jólesik.

Névtelen írta...

Nagyon ügyes vagy!! Gyakran benézek az oldaladra és csak ámulok. Gratulálok minden munkádhoz! Csak így tovább:)

Anita