vasárnap, május 04, 2008

Anyáknapja alkalmából

Ezt a csokrot Anyunak készítettem.

4 megjegyzés:

Szera írta...

Csodálatosan finom és nőies csokor. Gratulálok!

Ledeczki Anna írta...

Köszi! Évek óta én készítem Anyunak a csokrokat, de csak ez a második amit lefényképeztem, pedig egyik szebb volt mint a másik:)
Sosem tudtam végigmenni anélkül a városon, hogy ne susmorogtak és bámultak volna meg (mármint a csokrot:)).
Számtalanszor megállítottak, hogy milyen gyönyörű, hol készítettem. Egyszer még egy fiatal srác is érdeklődött, amin nagyon meglepődtem (félreértés ne essék, lányokkal volt:), egy idős néni pedig szabályszerűen elkérte,hogy adjam inkább neki.Na jó biztos csak viccelődött, de azért elmondta jópárszor:)

Amikor ezt a csokrot vittem, metrójegyet kellet vennem, és nagyon siettem, hogy le ne késsem a buszt, de majdnem sikerült, mert a jegyárusító hölgy miközben sűrűn lelekendezett hogy milyen gyönyörű, elkezdte elemezni a csokrot, minden egyes virágfajtánál elmondta, hogy olyan van-e neki vagy nincs a kertjében:)

Szera írta...

Ebben az eldurvult, szürkére koptatott világban minden ilyen szépség egy sziget.

patchwitch írta...

nagyon szerencsés az anyukád!
tényleg gyönyörű lett...
némakertész :)