péntek, április 04, 2008

Bolognában jártam

Illusztráció: Valeria Docampo (Argentína)
.
.
Az elmúlt napokban a Bolognai Gyermekkönyvvásáron dolgoztam a Magyar Illusztrátorok Társaságának standján. Ez egy nemzetközi kiállítás és vásár volt, ahol a világ minden pontjáról megjelentek az illusztrátorok, bemutatva munkáikat.


A fenti képen a kiállítás számomra legérdekesebb helyszíne látható, az úgynevezett "találkozási pont", ahol az illusztrátorok hírt adhattak magukról. Szebbnél szebb névjegykártyákat, képeslapokat, sőt bélyegeket helyeztek el a falakon, amelyeket saját illusztrációik díszítettek.



Egy igazi kincsesbánya volt. Jópár névjegyet gyűjtöttem, sokuknak van honlapja, képtára, úgyhogy van miből ihletet meríteni:))

7 megjegyzés:

Ami írta...

Hú, nagyon érdekes lehetett!

Szera írta...

Fantasztikusan jó lehetett, néhány blogcímet kérhetek Tőled, a lányom mesekönyv illusztrátornak készül... azt gondolom, hogy nálunk is elkelne néhány színvonalasan dolgozó illusztrátor, bár van egy-kettő...

Lívi írta...

Szia Anna! Most találtam rá a blogodra, és nagyon tetszenek a munkáid :-) Ha nincs ellenedre, kilinkelném a saját blogomon.

Névtelen írta...

kérhetnénk,hogy oszd meg velünk néhány szépen rajzoló illusztrátor nevét esetleg honlapcímét?
köszi:alika-szintúgy könyvtáros

Ledeczki Anna írta...

Majd írok egy-két elérhetőséget nektek, de még én is csak böngészgetem a névjegyen megadott oldalakat.
A kedvencem (magyarok közül)Szegedi Katalin, akinek van ugyan honlapja, de alig láthatóak a képek, és a szerintem legszebb rajzai fent sincsenek.

Katbo írta...

Szia Anna!
Nálunk is első számú favorit Szegedi Katalin. Nagyon sajnáljuk, hogy a weboldalát nem frissíti, azt írta, hogy valamiért nem is fogja, viszont egy másik helyen színte minden munkája megtalálható.
Szerához hasonlóan az én középső lányom is mesekönyv illusztrátornak készül, bár még csak 8 éves, de ezt az elhatározást már öt évesen meghozta és teljesen elszánt. Én is örülnék egy - két címnek.

Rosehip írta...

Kedves Anna!

Csodás és kedvcsináló munkáid vannak, nagyon tetszik, hogy sugárzik belôle az igényesség.

Szeretnék én is néhány illusztrátor blogcímet kérni, nekem is van egy rajzoló kislányom, hasonló álmokkal.
Köszönöm...