vasárnap, január 06, 2008

Szabásminta, Ruhavarrás, SWAP

Ezeket a Vogue szabásmintákat rendeltem meg a McCall-tól. (http://www.mccall.com/)
Az első és a negyedik különösen érdekes, mert ezek az úgynevezett 'régies szabásminták' sorozatból valók. Három hét múlva érkeznek meg és akkor elérkezik a nagy nap, vagyis megpróbálok ruhát varrni :))) Hatalmas vállalkozásra adtam a fejem. Nem elég, hogy az életben nem varrtam még szabásminta alapján, nem ismerem a szakszavakat, és egyáltalán fogalmam sincs az egészről, ráadásul még fordíthatom is le magyarra! Hát kell ez nekem? :)))
Kedves Kicsoda és Arcencil! Jól kitoltatok velem :))) Én, aki eddig mereven elzárkózott a ruhavarrás elől, hiszen minek varrni, amikor a boltban már minden kapható, ráadásul évente többször van kiárusítás a kedvenc áruházamban is (nem reklámoznám melyikben) és ilyenkor az árakra sem lehet panaszkodni, most mégis erős késztetést érzek a kipróbálására! Szóval köszönet nektek, akik, már nem tudom mi módon, de sikeresen megfertőztetek:)))) Azt hiszem ez a SWAP (Sew With A Plan) dolog hozott lázba, bár még egyáltalán nem biztos, hogy csatlakozom hozzá!

Akit érdekel, hogy mi is ez tulajdonképpen, megtalálja Arcencil blogján a részleteket: http://www.arcencil.blogspot.com/











6 megjegyzés:

Kicsoda írta...

Nem semmi kezdes!!! De szerintem nagyon jokat valasztottal. En sosem ertettem, hogy ha valaki, mint pl Te, aki tele van kreativ otlettel es igenyes kivitelezeshez valo kepesseggel, hogy nem erzi a ruhakban rejlo kihivast?;-)
Ha megjonnek feltetlen szolj, mert ezek MASKEP mukodnek, mint a burda, amibol a lanyok varrnak. Ezeken RAJTA van a varrasrahagyas. (en ezert is szeretem oket jobban)

Ledeczki Anna írta...

Tényleg? De jó!!

Kicsoda írta...

Majd` elfelejtettem, en http://www.voguepatterns.com/web/shop.cgi?search=V2556&TI=20001&M=&pageSize=9 rendeltem meg:-)

Ledeczki Anna írta...

Nagyon jó ez a szoknya! Nem tudom eldönteni vajon nagyon bonyolult, vagy nagyon egyszerű lehet-e ez a csűrt-csavart megoldás?

arcencil írta...

Nagyon klassz ruhák!!! Szurkolok :-))
Te meg jól megfertőztél a Vogue szabásmintákkal. Azt hiszem én is rendelek :-)

Névtelen írta...

Szia!
Szeretném megkérdezni,lehetséges lenne-e az,hogy Te lemásolod a 3. képen lévő ruhák szabásmintáit és a másolatot eladod nekem? Sajnos ezeket nem találtam meg az oldalon! Ha megtennéd nekem,akkor írj légyszi a haileymiller@citromail.hu címre! Előre is köszönöm! üDV. Niki