kedd, január 08, 2008

Készül a függöny

Valami iszonyatos, hogy milyen lassan varrok!!!! Egy kilencnégyzetes blokkal el tudok szórakozni akár fél órán keresztül is (na jó, legyen húsz perc)! Most szerintem sokan megrökönyödtetek! Nem magával a varrással megy el az idő, hanem azzal, hogy kiválogatom a négyzeteket, nézegetem a blokkot, vajon tényleg jó e a színkombináció, illeni fog e a többi blokkhoz. Szörnyes sokat tudok pepecselni vele! Csak gondolkodom, és gondolkodom, és miután megvarrtam rájövök, hogy mégsem tetszik, vagy pont az ellenkezője :)))) Majd később, amikor már több blokk készen van, a nem tetsző blokk is megtalálhatja a maga helyét a kompozízióban, sőt az is lehet, hogy az elképzelhetetlen lesz nélküle!
Változatos, de mégis harmónikus színösszeállításra törekszem! Nem akarom, hogy unalmas legyen, de azt sem, hogy túlságosan harsány! Nehéz megtalálni az egyensúlyt!



Aztán a kész blokkokat képes vagyok órákig pakolgatni ide-oda, amíg azt nem érzem, igen, ez az, már nincs szükség változtatásra!
Lehet akár ötven blokk is egymás mellett, ha közülük már egy is máshova kerül, megváltozik az egész kompozíció összhatása, ezért nagyon nehéz megtalálni a végső formát! De pont ez a legszebb az egészben:)))

4 megjegyzés:

Ami írta...

Szia! Egy ideje olvasom a blogodat (ki is tettem a linkedet az enyémen, ha nem gond ;), nagyon tetszenek a munkáid. És ne aggódj, szerintem mindig megtalálod az egyensúlyt a munkáidban! Üdv, Ami

Kicsoda írta...

Anna, ezeket mar osszevarrtad? Nekem egy ideje nagy kedvenc a Disapearing 9 Patch, ahol ezeket meg kettevagod es osszeforgatod. Nagyon utos az eredmeny, foleg ha jo sok blokkod van.

Ledeczki Anna írta...

Szia Ami! Persze, hogy nem gond, sőt megtiszteltetés:)))
Viszont én nem tudok eljutni a blogodra!?

Kicsoda! Ez már nekem is eszembe jutott,aztán úgy döntöttem nem bonyolítom, de most hogy te is mondod.... :)))Egyelőre gyártom a blokkokat, aztán majd meglátjuk!

Ami írta...

A blogom: szigami.blogspot.com
Remélem, így már sikerül :)