vasárnap, január 06, 2008

Hímzett szív

Ma este készült ez az apróság! Amikor tegnap megláttam ezt az anyagot, rögtön tudtam hogy szívecskét kell belőle készítenem. A hímzés egy kis ujjgyakorlat volt. Annyira régen csináltam, és most szeretném újra visszacsempészni ezt a technikát is a műveimbe.


Amúgy egy nagyobb lélegzetvételű munka kellős közepén vagyok! Függönyt varrok (de "szendvicseltet") a gardróbszekrényre, ami körülbelül 2.30×3.50cm-es. Persze nem egy darabból lesz az egész, hanem kb négyből. Így sokkal praktikusabb, mert nem kell az egészet félrehúzni, ha éppen a közepéről van szükségem valamire, és nem utolsó sorban így megvarrni is sokkal könnyebb:))), persze még így is elég terebélyesek az egyes darabok. Egyszerű, kilencnégyzetes blokkokból fog állni, a hangsúly a színösszeállításon lesz, bár applikáción, vagy esetleg némi hímzésen még gondolkodom, de majd kialakul!
Az is megfordult a fejemben, hogy egyes kilencnégyzetes blokkokat hímzett blokkokkal helyettesítenék, bár ez hatalmas munka! De talán egy egyszerűbb mintával nem is rossz ötlet!

A SWAP-ban való részvételről pedig inkább leteszek:(
Nulla ruhavarrós tudásommal lehetetlenségnek tartom (elővettem a józanabbik eszemet)két felső, egy nadrág, egy szoknya, egy kabát, egy ruha (még leírni is sok volt) két hónap alatti megvarrását (persze munkahely mellett)!
De kitűztem a magam kis versenyét! Hivatalosan nem veszek részt, de tartom a szabályokat (színek, határidők), kivéve a darabszámot, amit magam számára ezennel háromban (egy szoknya, egy felső, egy kabát) állapítok meg :)))

2 megjegyzés:

Szera írta...

Nagyon bájos a szív!

Kicsoda írta...

Anna, szerintem ez jo otlet! Az a lenyeg, hogy benne legyel, mert igy nagyobb a motivacio.
A fuggony projekt jol hangzik, kivancsi vagyok mi lesz belole:-)