péntek, december 28, 2007

Karácsonyfánk 2007

Nagyon Boldog Ünnepeket Kívánok Mindenkinek !
2005-ben úgy indult a blogozásom, hogy feltettem az akkori karácsonyfánkat, aztán egy évig ez volt az egyetlen bejegyzés. Akkor még nem tudtam mit is kezdjek ezzel a lehetőséggel, de egyre inkább a foltvarrás megszállottja lettem, megismertem (először a neten, majd sokukkal személyesen is volt szerencsém találkozni) nagyon sok hasonló érdeklődésű embert akiknek érdemes volt megmutatnom miket is készítek, így egyre több munkámat osztottam meg velük a blogomon keresztül. Ezúton köszönet minden elismerő szóért, minden kedves gesztusért!
Idén már a harmadik karácsonyfámat mutathatom meg, és bár mindegyiket szerettem, ez az eddigi legnagyobb (majdnem három méteres) és legszebb mind közül. Március előtt nem is vagyok hajlandó megválni tőle :))
Nem szeretem a 'divatkarácsonyfákat' Nem mintha nem lennének szépek! Gyönyörű lehet mondjuk, egy csak arany díszekkel ékesített fa. Egy boltban meg is csodálom, de egy otthonban?! Annak nincsen lelke, nincsen története! Én minden évben várakozással telve nyitom ki a díszekkel teli dobozt, és örülök, hogy újra láthatom a 'kincseimet'! Tíz éve gyarapodik a készletem. Minden évben vadászok különleges darabokra (már van egy tuti beszerzési helyem is, ha valakit érdekel megadom a címet), de nagyon sokat ajándékba kaptam, főként anyukámtól. És persze van néhány még a gyermekkoromból, legalább huszonöt évesek.


Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések: